مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-06اقتصادي

اجرای 5900 طرح اشتغال محور در گیلان


رییس ستاد اجرایی فرمان امام، با بیان اینکه این ستاد خود را مکلف به محرومیت زدایی از کشور می داند، خاطرنشان کرد: 5900 طرح اشتغال محور با اعتبار 876 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان در حال انجام است.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد اجرایی فرمان امام، با بیان اینکه این ستاد خود را مکلف به محرومیت زدایی از کشور می داند، خاطرنشان کرد: 5900 طرح اشتغال محور با اعتبار 876 میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان در حال انجام است.

عارف نوروزی امروز در نشست با استاندار و مجمع نمایندگان استان گیلان، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی کشور نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تشکیل این ستاد برگرفته از روحیه محرومیت زدایی امام خمینی(ره) است و نقش بسیار مهمی در تکمیل برخی از پروژه های مهم کشور دارد.

وی با اشاره به وجود دو مجموعه بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان در گیلان، گفت: شرکت سبحان دارو و سبحان آنکولوژی دو شرکت بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام هستند که کار توسعه آنها توسط ستاد آغاز شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توسعه شرکت سبحان دارو با اعتبار 300 میلیارد تومان طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت سبحان دارو با 600 نیروی انسانی یکی از شرکت های مهم است که نقش مهمی در تولید انواع دارو برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5900 طرح اشتغال محور در گیلان

اجرای 5900 طرح اشتغال محور در گیلان